Subhanallah Walhamdulillah Walailahaillallah Allahuakbar

The Blog Since-07/12/2010

Daisypath Anniversary tickers

22.8.11

Terkenang...


Muni dalam keadaan tidak stabil. Huhu...u know, sebulan sekali! Ini yang lagu Muni tujukan pada ex boy Muni. Sorry kengkawan, Muni nak feeling sikit.huhu.. Muni tahu awak akan baca, my dear ex. Dan lirik ini sememangnya untuk awak. Nyanyian Nubhan=Aku atau Dia. 



Kau tanamkan
Cinta dalam hatiku
Dah berbunga hidupku
Bersamamu aku setia
Tapi kini
Kau telah tajamkan duri
Menduakan cintaku
Yang telah lama ini
Ku cuba
Untuk bertahan
Tapi perih hati ini
Pilih aku atau dia
Tinggalkan ku bila kau ingin bersamanya

Aku relakan engkau kepadanya
Jika kau harus bersama dirinya
Kan ku tetap kan setia padamu
Jika kau mampu tinggalkan dirinya

(erkk..lagu dalam belog ni pon untuk awak)

Thanxx awak sebab buat Muni macam ni. Muni dah lama memaafkan apa yang awak buat tetapi untuk melupakan kesalahan itu mengambil masa. Mungkin sehari lagi, sebulan lagi, setahun lagi atau seumur hidup ini. Walaupun awak minta peluang kedua, sukar untuk kita kembali macam dulu. Muni dah serahkan hati ini pada Yang Maha Esa dan Muni dah serahkan semua masa terluang bersama kota fikiran Muni untuk hidup dan keluarga saya. Kerana tiga tahun adalah terlalu lama masa diambil untuk awak buat keputusan. 

p/s:Terima kasih semua kerana muncul dalam hidup Muni...masih terasa pening lepas pitam kat bazaar tadi...

8 comments:

ArulchelseA said...

lain mcm je ni..apa pun bnyk2 sabar ye..kenangan tk kan hilang..cuba lah yg trbaik utk diri sndiri..kdg2 kita trpaksa buat pilihan walaupn pilihan itu menyakitkan....jgn sedih2 ok..

Abang Stalker said...

yg da lps tu lpe kn je muni..lps kenang ni cpt2 buang memori dia k. :)abg x nk muni skt.

Aku Afzal said...

saya tau!saya tau!tu lirik dari lagu ramlah ram-kau konci chentaku di dalam hatimu!!haha

*kenangan mematangkan setiap insan :) jadikan ia sebagai pengalaman hidup dan perbaiki untuk cinta yang baru :)

cik pha said...

takpe memaafkan lebih baik dari makan hati =) kuatkan hati untuk hari esok

syahirooAhmad said...

jum kita berdansa tanggo disini sambil melayan lagun nyanyian muniraa... sape nak jadi partnet saya!.. hahaha

Abang Stalker said...

kecik hati bkn dgn muni la..:)

Ayen... said...

Ayen tumpang sedih.tiada apa yg boleh diucapkan kecuali sabor jelaa yek cik muni....

iPai said...

eh kenapa ni .. sampai macam tuh ke ?

sabar itu adalah yang terbaik .. kuatkan diri ye ..