Subhanallah Walhamdulillah Walailahaillallah Allahuakbar

The Blog Since-07/12/2010

Daisypath Anniversary tickers

15.8.11

Korean Wannabe dan Plastic Surgery

Kim Hyun Joong turut mengaku membuat pembedahan plastik di bahagian hidung dan mulut.
-sumber klik sini
Betul ke zaman sekarang orang lebih sukakan yang plastik daripada yang asli?

Muni masih ingat lagi , Cikgu Mandarin Muni cakap Korea merupakan antara negara paling banyak melakukan pembedahan plastik. Pembedahan plastik adalah biasa bagi mereka. Lebih biasa daripada negara barat. Perkara itu normal di tempat mereka kerana Korea juga merupakan negara yang maju dalam bidang teknologi selepas Jepun. Cikgu cakap, anak-anak remaja Korea nih dengan selamba mintak duit kat mak bapak diorang untuk buat pembedahan plastik dan mak bapak diorang kasi sebab murah je kosnye. Tak tahulaa kan...

So jangan nak kagum sangat dengan retiss Korea tuh. Memangla diorang lebih cerah tapi diorang pon ada 2 lobang hidung cam kite.Hahaha. Ikut suke korang la nak minat sesape pon asalkan korang bahagia. Muni cakap sebab ramai anak muda kita yang minat pada artis dan drama daripada korea. Muni layan jugak ari tu tapi hanyalah All About Eve dan Winter Sonata yang jadi feberet.Pastu kurang dah.



Sampaikan ade yang nak jadi K-Pop Malaysia.Huhu. Nasihat Muni pada korang yang nak wannabe, jangan layan sangat pada keji caci maki orang . INGAT! Lady Gaga dulu pon kena hentam habis-habisan kerana gayanya yang pelik tapi sekarang lagu dia paling meletup!! Janji korang tak hangat2 taik ayam sudahh.



Bagi Muni, orang kita jugak yang terbaik. Kenapa? Nanti, kalau korang berada nun jauh di perantauan, korang pahamla ape yang Muni cuba sampaikan. Kalau jenis lelaki idaman tu, biarla ada keperibadian Ashraff Muslim dan M.Nasir dan wajah ala-ala Adi Putra gitu. Bahaha..


p/s:ada jugak yang cakap wajah Muni macam orang Sepanyol. Spanish Wannabe kah Muni?Bahaha..perasantan!
Penelope Cruz

6 comments:

Unknown said...

retis korea mmg byk yg buat plstic surgery :D

teynteyn the doll said...

homaigod hyun joong oppa tu saye punye.. minggu depan mo date ngan dia, dia dtg malaysia semata2 nk jmpa sy kekeke:P

arituarini said...

aku guna plastik minyk je..

AMRI OTHMAN said...

wow,,,new info.
tp rugilah~~

afzalsukasuki said...

hahaha jap2 saya nak belek tang mana datang sepanyol tu.haha

*manis tengok lesum pipit awk tu.awww

ayil massambaaa said...

huh.. takdelah best mana pun.. retiss je. org biase cm kite ja. ade je yg tak retiss tu lgi cntik dri retiss.. haha :) anyway, kesedaran itu penting.. jgn lalai dibawa arus keseronokan :)