Subhanallah Walhamdulillah Walailahaillallah Allahuakbar

The Blog Since-07/12/2010

Daisypath Anniversary tickers

1.8.11

Bila Tunyik Dilukai, Hati Saya Turut Terluka

,Tunyik si hidung hitam yang comel(sebelum kejadian)


Tadi, sewaktu pulang dari bazaar, Muni cari Tunyik tapi tak jumpa. Lepas berbuka, Muni terdengar Tunyik mengiau lemah. Muni sediakan makanan. Bila Muni tengok Tunyik, ada luka yang teruk kat atas mata dia. Tunyik tak mahu makan dan tak cergas seperti biasa.Tunyik tak pernah cedera sebelum ni. Kesian Tunyik, dahlah bangun sahur dengan Muni tadi.Letih dan tidak bermaya ia. Muni pon takde mood malam ni....sigh...

5 comments:

dill said...

die gaduh agaknye, muni~

dill.

munira hashim said...

tu la, dill..knp ntah...cedera teruk kot..dah sapu ubat n msk ikan kat die td

::ini belog saya . cinta hati saya:: said...

kucing oh kucing

sian kat tunyik ye

Aku Afzal said...

Tunyik awak tu bergaduh ngan kucing lain kot??mgkin bergaduh masa beratur membeli juadah berbuka puasa semalam :P

Pesona Algebra said...

Sedeynyee