Subhanallah Walhamdulillah Walailahaillallah Allahuakbar

The Blog Since-07/12/2010

Daisypath Anniversary tickers

1.8.11

Baju Raya Saya


Ni ke Baju Raya Muni? Korang ade? Ade? Ade aku kisah?

Jangan bimbang la, der. Sebelum Muni kena kutuk pakai baju raya cenggini, family Muni terlebih dulu akan tibai Muni cukup-cukup. Fuhh...

Alaahhh...Pose baru sehari dah nak cakap pasal baju raya!!Lantak korangla.

Eksheli, Muni tak beli lagi baju raya. Takde satu pon. Teringin jugak bila kawan-kawan cakap baju raya dah tempah, dah siap atau ada 3, 4 pasang. Besela, orang pompuan. Tapi Muni terlalu busy untuk pergi cari baju raya. Hidup dalam keluarga wat business ni memerlukan Muni on call.(ecece..macam bos besar lak gayanya). Sabar je la.

Baju raya bukanlah keutamaan,tetapi penghayatan terhadap Ramadhan dan Syawal sebenarnya yang lebih penting. Tapi kat TV dah ada iklan ringtone lagu raya. Dashyat..Wahaha

Boleh tak korang cadangkan Muni beraya dengan baju warna apa dan style cane?hihi...

8 comments:

Rosmarieza said...

ups...janganlah begitu sekali baju rayenyer~ hihi:D hurm, pakai hoodie pown ok...;) santek!:)

:: cikNuurul :: said...

yang,.tu bju raye tuk org sebelah sinun jeek,.kite tak hado la nk pkai cenggitu,.ekkekek,..

muni try la cri abaya ke tuk taon ni,sweet jgk,.hehe,.CN tringin tp duit yg xteringin,.kne bsnes lbih kncang ni nmpk gayenyer,.hehe,.:p

dill said...

wane ungu! stail ape? asalkan selesa & sedap mata muni memandang. |jawapan selamat| hehe

dill.

Mr.Superman said...

pki la jubah.. :)

nk pki apa2 pun bole asalkn menutup aurat,selesa.


slmt berpuasa muni. :)

nini said...

wa dah rancang baju raya...saya tataw la nak beli baju raya ke tak tahun ni..cam tadek mood je nak raya...hehe

Pesona Algebra said...

Saya suka entri ni , chill lah :]

Pesona Algebra said...

Saya suka entri ni , chill lah :]

Pesona Algebra said...

Saya suka entri ni , chill lah :]