Subhanallah Walhamdulillah Walailahaillallah Allahuakbar

The Blog Since-07/12/2010

Daisypath Anniversary tickers

19.8.11

Mak Bagi Cuti




"Kenapa pucat sangat?Sakit ke?"

"Adik O.K?"

Semalam, Muni ditegur oleh pengunjung (yang Muni kenal) kat Bazaar. Kakak dan Mak dah perasan Muni lain macam je. Mungkin kerana Muni selalu wat kerja sampai tak ingat nak bagi masa untuk badan sediri rehat kot. Keletihan melampau mengalahkan budak baru belajar puasa. Sebab tu jugak Muni jarang blogwalking dan update blog semata-mata nak wat keje. Mak suruh Muni berehat. Maaf kawan-kawan kerana Muni tak sempat lawat korang. Muni nak sambung rehat. InsyaAllah, ada masa nanti, Muni bw kamu semua.