Subhanallah Walhamdulillah Walailahaillallah Allahuakbar

The Blog Since-07/12/2010

Daisypath Anniversary tickers

1.7.11

Punca Tanpa Diduga


Betul ke Muni ni punca pertelingkahan sepasang manusia itu? Cara dan rupa Muni ni macam orang ketiga ke? Oh no!

Maafkan Muni seandainya benar..

Sesungguhnya tiada niat di hati ini untuk merosakkan hubungan sape-sape pon. Maafkan Muni kalau Muni lah punca. Muni tidak suka bahagia di atas kedukaan orang lain. Kena la SETIA dengan pasangan awak. Muni boleh, kenapa awak tidak boleh. Melainkan perasaan awak tu terhadap si dia dah hilang. Muni minta maaf kepada semua kiranya ada yang tersalah faham.

Rasanya Muni tak letak gambar2 yang menggoda kat facebook. Takde pulak Muni ambik gambar dari atas budget comel letak dalam blog ni apatah lagi yang freehair. Gambar yang ade cukup2 je nak beri orang tahu  sape Muni. Nak kata Muni cantik, Muni sedar je sape diri ni.

Tak fahamlah. Tak suka apabila kita dilabelkan sebagai orang ketiga, kekasih gelap dan sebagainya padahal kita sudah menjauhkan diri daripada sesiapa yang dah berpunya. Takde niat nak rampas orang lain punya ek. Muni tak pernah bagi layanan special pada sesiapa kecuali family. Muni dengan cara Muni yang biasa saje. Kalau itu juga boleh jadik punca, Muni tak boleh nak buat apa-apa.

p/s: dahlah YM bukak 2 bulan sekali, macam tu pun nak kata saya dok usha pakwe orang..pleaseee

2 comments:

Mr.Superman said...

da jd retiss skrg ni eh.bt fan club la cmni muni.hehe ^^

munira hashim said...

retiss ke model ke shaye tetap shaye..huhu..abg xpe..ade pakejlgkp..leyla wat fan club..huhu