Subhanallah Walhamdulillah Walailahaillallah Allahuakbar

The Blog Since-07/12/2010

Daisypath Anniversary tickers

15.7.11

Tunyik dan Beg Plastik Dobi

Suke sungguh Tunyik bermain. Sampai Muni pon dipermainkannya. Menggeramkan. Ape-ape pon, u tetap comel la dear. Selalu ceriakan Muni dan famili! Tunyik banyak membantu hilangkan sedih Muni.Tak caye, tengokla...







Nampak gemuk?saya pakai baju tebal ni(sempat lagi)
Muni sayang kucing Muni. Semua orang dalam rumah Muni terus menerima kehadiran Tunyik selepas melihat keletah manja dan playful nye. Hari ni hampir 5 bulan Tunyik bersama kami. Sewaktu memandikan Tunyik, Muni rasa perut ia besar semacam je. Kau jangan macam-macam ngan kucing jantan ye Tunyik!Agaga..

p/s: kita tidak memerlukan wang yang banyak atau fizikal yang hebat untuk bahagia tetapi cukuplah dengan diri kita yang sebenar.



14 comments:

Aku Afzal said...

hehe suka baca..perbualan antara tuan ngan kucingnya :)

munira hashim said...

hahaha...tq...tuan kucing dan kucing same nakal

syiela said...

wah bersembang ngan kucing :).. salam kenal

Muhamad Luqman Hakim Mahmud said...

visit me back ok!

Abang Stalker said...

muni,tunyik da kne rogol dgn kucing jantan la..hahaha.mst muni x dgr masa dia minx tlg.haha

munira hashim said...

syiela~hehe..salam knl
luqman~thnx 4 visist...okeh!
abg stalker~tp Tunyik ni sgt nakal taw ..xtaw la die y mengada2 ke y jantan tu y jaat,,hahaha

Alfi said...

haha..
style gak dialog die..! XD

:: alwanPelangi.com ::

SweetLikeWhat said...

suke nama kucing tu..sangat unik.. :D

budakijaupendek said...

hehe.nasib baik tunyik pujuk muni balik tau :)

tiqa ramlan said...

sumpah cute sabgat dialog2 tuh..^_^

Syuki Mohd Sidi said...

olololo/// comelnye tunyik =) huhu...

ainaa said...

HAHA. comel jerk tunyik tu. mesti bes ade membe mcm tunyik. kehkeh

chibiehazs said...

suke ending dia.. comel je time tunyik pujuk muni.. hehehe

Khairil said...

betul ke kucing tu cakap mcm tu?..tuan dia saja kot yang boleh tahu apa yang kucing tu kata...hehe