Subhanallah Walhamdulillah Walailahaillallah Allahuakbar

The Blog Since-07/12/2010

Daisypath Anniversary tickers

4.7.11

SiNGLE KEMBaLI!!! WAA, BEBASNYAAAAA=)



Ini bukan iklan seperti yang ingin dibuat oleh Nora Elena sewaktu dia putus tunang tetapi ini adalah ekspresi yang tulus daripada Muni setulusnya. Walaupun Muni dapat title single secara mengejut, tetapi ia satu nikmat sebenarnya. Muni pon mengambil masa yang lama untuk sedar dari kekeliruan status ni.

Muni macam takde mood dah nak bercouple. Rasa macam pasni law ada yang berkenan, pergi terus mintak kat mak..wahaha.. Jodoh tu urusan Allah SWT. Bukan bercakap besar tetapi pengalaman menyerikkan diri saye. Mungkin ini bukan masanya untuk Muni mencari pasangan. Agaknya sebab itulah kejadian itu terjadi pada Muni.

5 comments:

dill said...

kuatkan hati, tabahkan jiwa. Allah telah takdirkan seseorang yang lebih baik buat awak :)

dill.

Azlan Hasan said...

kadang2 bile jadi camni sometime is better to get the news now rather than later..lagi lama lagi parah..hopufully u jumpa someone nice like me..hehe(angkt bakul sendiri plak)hehe

Regards,
-Strider-

misyamissyou said...

hope you're ok..semua yg blaku ade hikmah..sabar ye! :)

Abang Stalker said...

betul tu..klu da ske,berkenan di hati trus masuk minang je la.klu rs x de hasil lg nk jaga ank dara org,tahan nafsu tu dr terus memberi harapan palsu pd si gadis.

adi & muni said...

hmm...harap,muni tabah menerima takdir nie..Allah s.w.t dah tetapkan segalanya dengan baik..so,maknanya die bknlah lelaki yang terbaik tok muni..ingat nie..lelaki yg baik,hanya untuk perempuan yang baik:)
insyaAllah,muni akan dapat lelaki yg lebih baik pd ms akan datang..be strong my dear:)