Subhanallah Walhamdulillah Walailahaillallah Allahuakbar

The Blog Since-07/12/2010

Daisypath Anniversary tickers

15.7.11

Mulut Jahat!!

(dizahirkan ole Muni selepas kepenatan pulang daripada buat kerja dan orang lain hanya tahu marah-marah dan kutuk kite je)

Kenapa mulut jahat? Bukan ke tangan ko je yang menaip ni?
Sebab mulut mengeluarkan apa yang tersemat di hati dan kat kepala. Harus ke Muni tulis tangan jahat? Hati jahat or Hati busuk?Kepala angin?

Entahlah. Tak tahu nak mengutuk orang. Yang Muni tahu, duduk depan lappy dan mengeluarkan ekspresi Muni terhadap apa yang tersemat di hati dan minda. Sebab tu la Muni bagi nama blog Muni ekspresimunira. Ya, lantakla korang dengan isi kandungan korang. Apa Muni peduli selagi kita tidak saling menyekat pintu rezeki masing dan melemparkan fitnah atau hasutan.

Tak fahamla kenapa sifat hasad dengki tu terus-menerus membelenggu orang Melayu kita hari ni. Agaga. Bangsa lain bertepuk tangan atas perpecahan kita, tapi kita masih di minda kelas kedua atau ketiga..

p/s: Sorry kengkawan, Muni merepek je... inilah yang terjadi sebulan sekali...agaga..PEACE!!!

4 comments:

Abang Stalker said...

bulan mengambang le tu.. :) tp betul gk,org melayu x sdr dri,thu kutuk2 sesama sdri.bangsa lain duk tgk smbil gelak terkentut2.puiii!!

Nurasyiqin said...

itulah orang melayu..apa yg penting, kita kena didik diri kita dan generasi akan datang supaya tak jadi camtu..i means kutuk mengutuk la..sebab kalau camni memanjang, camna kita nak maju..acece..bnyk lak aku komen nih..hik2

budakijaupendek said...

hehe.xpe cik muni.sekali sebulan.jgn tiap2 hari.pecah kepale nanti

Caythrine Amanda said...

betul2...eurm sabar jela.....