Subhanallah Walhamdulillah Walailahaillallah Allahuakbar

The Blog Since-07/12/2010

Daisypath Anniversary tickers

17.3.11

MiSs CederaRela (cinderella)


Takde..Tak cedera ponnn
Saje je.
Malam ni ada dinner.
Perkara yang paling aku tak suke.
Aku tak pandai make up.
Aku tak ade baju mengikut tema




"Red and Black Roses"
Memang pilihan aku taknak pergi.
Tapi aku mesti pergi kerana diberi jawatan.
Dan jawatan itu diberi kerana pelajar course kami cume 23 orang.
Itulah yang mencederakan aku.

Dan mungkin aku hanya memakai baju kurung.
Tapi aku takde baju kurung yang merah atau hitam.
Yang secantik ni pon takde.



Well, there's no fairy to granted my wish.
Just hope the miracle from Allah SWT.

2 comments:

yua said...

mu merah hitam. tema kolej aku ungu hitam. dan spti kamu, aku xda baju yg ssuai. rembat hok org je r ekgi... msih ader mase nk g merembat coz aku punya dinner 3April

munira hashim said...

nasibla ms dinner tu aku tak rembat baju org sebab aku berserah.tp dinner kali ni memang terbaikkk...aku rembat make up housemate aku je..ukuku..y penting, be natural...