Subhanallah Walhamdulillah Walailahaillallah Allahuakbar

The Blog Since-07/12/2010

Daisypath Anniversary tickers

8.3.11

Maafkan saya yang nakal ini,cikgu!!hehehe


Aku sedang membuat satu lagi kerja berani mati kerana masuk lewat ke kelas Hajjah. 
Aku tak tahu sape je yang sanggup kene marah ngan dia. 
Tetapi, di sebalik sikap TEGASnya itu, aku nampak sifat keibuan.
Tak tahulah classmates aku setuju  ke tidak. 

Aku percaya semua lecturer dan cikgu punya sikap yang baik kerana tugas mendidik itu mata mulia.
Cuma kebaikannya saja yang berada di skala ke berapa. 
Kalau ada lecturer atau cikgu yang tidak baik, itu hanyalah satu dalam seribu. 
Biasalah, tidak semua buah di pokok itu manis rasanya. 
Oleh itu, aku sedang bersedia ke kelas. Lect, here i come!!ChaiyyoKK!!

3 comments:

yua said...

'cikgu Na..' still remember her??

munira hashim said...

ingattttt..sape y tak ingat..hihi...kngn semalam di toilet hostel..hahaha

Yuni Aisyah said...

setiap org pasti akn ada kenangan di alam persekolahan....sweet memories.....:D