Subhanallah Walhamdulillah Walailahaillallah Allahuakbar

The Blog Since-07/12/2010

Daisypath Anniversary tickers

16.3.11

BuAt SaLaH

ENTRY INI DITUJUKAN KHAS BUAT MISS HANIM...
HARAP MAAFKAN MUNI SELEPAS BACA ENTRY INI YA,=)



Semalam, aku menunggu turn untuk memasak. Miss Hanim sedang memasak di kala itu. Sebelum masak, aku basuh periuk dahulu. Ketika aku RAJIN sedang basuh periuk, aku ternampak sesuatu objek yang sangat pelik tersumbat dalam sinki. Aku mengambil dan membuang objek yang kebasahan itu.




Sewaktu aku memasak, Miss Hanim datang..

Miss Hanim : Muni, ada nampak tak anim punya kiub ayam tak?
Aku             :Erkk..kiub ayam?tak adelah..anim letak kat mana tadi?
Miss Hanim : Anim letak atas tudung periuk sementara nak masak.
Aku              :...
        (adakah objek yang aku buang tadi..tapi tak nampak macam kiub pon)
Miss Hanim : Anim baru guna separuh..erm..kat mana ni?
        (sambil tercari-cari)
Aku            : Anim silap letak kot
        (macam cipan jawapan aku itu)

Dan anim sangat teliti orangnye. Dia mesti boleh agak dah memang aku yang buang tapi tak nak mengaku. Dia macam bad mood. Bukan kerana kiub itu tetapi kerana aku tak nak mengaku..
Aku ceritakan kisah tu kat pakwe aku, die susruh aku mengaku dan ganti balik. Dia cakap hal kecik je. Tapi aku tak ade kekuatan untuk mengakuinya.WTFish?

Pelik benor bagi korang kan.Tapi itulah aku . Weird!

 Mesti korang cakap.....Kiub ayam je pon! Tu pun susah nak ngaku!

Tu aku. Nasiblah aku sedar salah aku! Ada orang lagi teruk pada aku, buat salah terang-terangan. Buat anim..heehehe...

2 comments:

@}--niEra-- said...

owh,benda kecik jer..ngaku cepat !!
hehehehe

SoLy SoLicious said...

bakpo mg g buang?? haisshh