Subhanallah Walhamdulillah Walailahaillallah Allahuakbar

The Blog Since-07/12/2010

Daisypath Anniversary tickers

18.5.11

terima kasih buat saye begini

perhatian..kepada yang tak sanggup...jangan baca,ok!

arghh
sampai hati kamu
apa dosa saya pada kamu
kenapa saya yang selalu dihampiri
kenapa saya yang selalu kamu sakiti

pedih...
amat pedih..
geramnye hati tidak tertahan
macam mane lagi harus saya lakukan
supaya kamu lenyap dari hidup saya
supaya diri ini idak menjadi mangsa

lantas benak ini memberikan penyelesaian
di dalam kepekatan malam
tinggal aku sorang
tergapai-gapai dalam pencarian

itu dia!!
LINGKARAN FUMAKILLA
lantas ku cucuh api
ku biar mati
kamu NYAMUK durjana
biar kau terseksa
kerana ganggu aku buat kerja
hahahahahaha!!!!!!!!!!

p/s:kalau terasa hampeh, tepuk dahi sendiri ye..sape suruh korang syok sangat bace..wahaaa!!!

3 comments:

linziana said...

tima kasih kerna melawat..hehehe..me membalas kunjungan ziarah

Mr. Asada said...

hahaha.. sabor je lah. nasib baik ada fumakilla.

munira hashim said...

hahaha..taw xpe...