Subhanallah Walhamdulillah Walailahaillallah Allahuakbar

The Blog Since-07/12/2010

Daisypath Anniversary tickers

26.5.11

Shoutmix, CBox and Three Idiots

My blogger friends..please...

Buah cempedak di luar pagar,
Ambil galah tolong jolokkan,
Saya budak bari belajar,
Kalau salah tolong tunjukkan.

Saya seorang yang silent reader. Sometimes saya akan komen blog orang lain itupun JIKA saya berkesempatan kerana saya seorang students, agak sibuk lebih-lebih lagi pada intersession season ni. Jadi saya hanya sempat shout pada shoutmix or cbox.

Nasihat saya, mudahkan blogger lain untuk tinggalkan jejak mereka pada shoutmix dan cbox anda. Ini kerana saya mengalami kesukaran untuk shout kat blog anda. Saya terus menjadi silent reader tetap pada blog anda..dan saya terus tidak read atau view blog anda dengan tidak sengaja. Untuk mereka yang suka padatkan blog dengan widgets, lagi la senior blogger malas nak view blog anda. Ini blogger senior sendiri yang cakap pada saya taw.

I'M SORRY(amir maharaja lawak...wahaaaaaaa)
MATA KE ATAS TANGAN KE DADA(sentap)


Ye..saya taw. Orang lain dah tengok cerita ni. Saya terlambat an? Tak mengapa. Baru semalam saya tengok cerita ni. Tak kurang 3 kali saya nangis. Wahaaaa.. Kisah ni bukan pasal cinta semata-mata tetapi realiti hidup penduduk miskin di India. Babak yang paling saya tak tahan nangis ialah apabila seorang lelaki daripada keluarga miskin bunuh diri selepas diberhentikan study walaupun telah mereka satu ciptaan yang hebat. Dan yang paling lawak saat Aamir Khan dan kawannya melihat ibu tua menggiling capati dengan kayu yang digunakan untuk menggaru suaminya yang sakit. Wahahahaha. Pada yang belum tengok, cakap banyak tak guna, korang tengoklah sendiri ye.=)

4 comments:

Mr. Asada said...

3 idiots sangat best! boleh nanges gak ea tengok cite tu? hihi.. dah berpuluh kali nengok cite ni, tapi tak nanges. lalala~

nasri said...

ahaha..citer 3 idiot nie mmg best..nk tgelak je tgok cite nie.. geli giler scene buat chapatti tu..ahhaa..melekat bulu2 bagai..haha..

munira hashim said...

asada~wahaa...ada jiwa kate orang..mmg 3 idiots terbaik punye
nasri~gelak guling2 kot mase tu..haha

yua said...

aku pon blom tgok agi movie ni.. da lama tperap dlm laptop..