Subhanallah Walhamdulillah Walailahaillallah Allahuakbar

The Blog Since-07/12/2010

Daisypath Anniversary tickers

1.10.11

Minda Cik Epal dan My Superseniors

Alaa..nak mengampu lettew...eheh..cane korang taw ni?

Tak ade maknanya!

Suka. Benar-benar suka baca blog Cik Epal. Sebelum ni, Muni tak tahu pon siapa blogger2 otai dan yang mana paling popular. Seawal masuk dalam dunia blogging pon Muni tak sedar nama-nama besar ni wujud. Sebab dulu Muni suka mengarang cerpen untuk di publish kat majalah sekolah. Ingatkan nak wat blog penulisan cerpen tapi tetiba je jadi tempat melepaskan perasaan dan ferasan..wawawa


Hinggalah suatu hari Muni terbaca kat blog seorang hamba Allah ni (maaf awak, saya betul-betul ingat nama blog awak) pasal Cik Epal dan bloggers senior yang len yang mantop bilangan followersnye. Dalam banyak-banyak blog yang diceritakan, blog Cik Epal la paling banyak Muni tekan popular entries dan older entries. Ntah jampi serapah apa la yang Cik Epal ni letakkan. Sampai walaupun tak buka blog Muni sendiri pon, Muni akan baca belog pengeluar iPhone ni oh yeah?


Secreto de Amor nya adalah, she's down to earth. Seperti juga Muni menyukai style Maria Elena. Lepas tengok video dia kat youtube accidentally  barula Muni taw dia ada blog.Opss...hehe. Tapi dia sangat dan amat cool. Muni rasa rendah diri bila baca blog2 yang vogue dan feminin sebab itu tiada dalam diri Muni. Kalau tengok je bloggers yang up to date in fashion, Muni macam ckp kat diri sendiri you juz dont have that honey. 


Bukan Muni cakap Cik Epal tak up to date tetapi apa yang difikirkannya juz sama macam Muni apabila melihat sesuatu especially make up and fashion. Contohnya recently pasal wedding Memey, she got the same thought like me. Dan entries sebelum ni pon banyak je yang sependapat. 


Muni sangat kagum dengan sape-sape je yang dare to be simple. Yang natural terhadap diri sendiri. Kita boleh rasa jika seseorang itu menulis sekadar melepaskan batuk di tangga atau seikhlas hati iaitu apabila kita membaca entry yang dipostkan hingga habis(melekat) dan kita komen pon bersungguh-sungguh. Cam berbelit je ayat aku ni?!



Dan Muni amat pantang terhadap mereka yang berhidung tinggi~


Muni nampak ramai yang ada potensi pergi jauh sebab gaya penulisannya betul-betul menarik. Tak macam Muni, bukan je followers tak berapa bertambah tapi jumlah orang yang baca tetiap hari pon, kalau tengok pageviews jadi macam Gunung Kinabalu dia punya fluctuate. Apatah lagi tak dihapdate atau bw. Plus, final year ni wat Muni sesak.


Muni tak letakkan Cik Epal kat senarai bloglist Muni sebab nak bagi peluang kat superseniors dan rakan Muni yang baru dan sedang meningkat naik. Korang bolehla melawat Muni punya superseniors dan rakan-rakan Muni yang sweet sebab diorang ada x-factor yang membolehkan diorang tersenarai.


Beauty is in the eyes of the beholder. Terpulanglah kepada masing-masing untuk menilai, menyukai atau menolak kerana masing-masing punya hak untuk memilih. 


Bak kata Nirvana~Come As You Are


p/s:lepas seminggu baru jumlah followers Muni bergerak...hampeh...junior saye pon pas 3 bulan dah mencecah 1000  orang.  

6 comments:

arituarini said...

minat nirvana ek.. hehe.. bagus..

arituarini said...

sama la pasal follower tu..dah 3 buln baru bergerak..tp yg mcm junior muni tu aktif kot..tu yg cepat naik..

Unknown said...

terima kasih lah sudi baca blog cik epal yg tak semenggah itu :D

iPai said...

hee .. saya blogger yg belum otai ..

:: cikNuurul :: said...

waaaaa,cik epal ade kat sini laaa,.hebat adik akk ni.,.dh la same name,.hehe,..


eh!,CN pon dh lame xupdate blog,.so,traffic mmg jatuhh tenggelam trus,.fllowers pon xgerak2,.sian depa,.haih,.

penmerah said...

nt akak gtau cik epal, kamu minat dia sgt2. hheeeee