Subhanallah Walhamdulillah Walailahaillallah Allahuakbar

The Blog Since-07/12/2010

Daisypath Anniversary tickers

8.10.11

Segmen : Aku dan Fake Lover

Entry Melekat dari Cik Gojes hingga 26 Oktober 2011


My Fake Lover: Henry Golding







Semalam, Henry bawa aku makan di restoran kegemaran kami di sekitar ibu kota. Henry telah menyatakan hasrat hatinya pada aku. Dia tidak mahu merahsiakan lagi hubungan kami kepada media. Aku akui, sukar benar untuk kami menyembunyikan kisah cinta kami berdua. Kali terakhir kami bertemu adalah ketika dia membuat penggambaran Without Boundaries di Pulau Redang.

Aku masih ingat lagi, dia terpaksa memakai janggut palsu, cermin mata dan songkok sewaktu mahu keluar dari chaletnya. Aku yang memerhatikannya dari jauh di sudut restoran berdekatan merasa amat simpati terhadapnya yang tetap mahu meneruskan hubungan kami. Tanpa aku sedari, air mataku menitis . Belum pon sempat aku menyapu air mataku, Henry tiba menghulurkan sekeping tisu. Dia cuba menenangkan aku. Manisnya kenangan itu.

Ketika kami asyik berbual mesra, mataku merasa silau dengan flash yang singgah. Rupa-rupanya, ada beberapa orang manusia sedang mengambil gambar kami. Aku ingin bangun tetapi Henry dengan pantas menarik tanganku. Dia dengan selamba menjelaskan kepada wartawan tentang hubungan kami yang sebenarnya. Aku cukup terkedu dalam khalayak manusia termasuklah peminat Henry Golding sendiri.



p/s: Cik Gojes, law yang ni tak cukup merapu, Muni upgrade lagi..bhahaha

10 comments:

yua said...

ahaha fake giler.. but he so handsome. perlu ke aku jatuh cinta dgn dia skrg?? hmmm

cik gojes :) said...

wahahaha...nice2...sampai menitis air mata sebab terharu yee ?? btw, tak kenaL sangat henry nie...cerita apee eh ?? and thanx sebab sudi join~

munira hashim said...

hahahaa...xpe2..googlekan je nama henry golding..hihi

arituarini said...

wahh tahniah...kih kih kih

sarah mohamad said...

NO NO NO! Henry saya punya hehehee *joking*

Cik tikah said...

hahahaha....

si kiut lavender said...

mak oii....tggi sgguh imaginasi kamu..hahahaha..nseb kamulah Hnery..bertuah dpat si munira nih..:)

Cik Ice said...

walah..menarik citernya.. :)

Anonymous said...

arrgghhh...so kiut n hensem!

Anonymous said...

arrgghhh...so kiut n hensem!