Subhanallah Walhamdulillah Walailahaillallah Allahuakbar

The Blog Since-07/12/2010

Daisypath Anniversary tickers

6.10.11

Hati Seorang Lelaki (yang normal..hihi)



Kuingin kau jadi wanita mulia...
Yang tahu harga budi dan hati...
Seorang lelaki bernama suami...

Semua lelaki normal memiliki keinginan seperti bait lagu Permata nyanyian Kopratasa ni. Kata orang, sejahat- mana pon seorang lelaki itu, dia tetap berkeinginan untuk memiliki isteri yang baik.

Tapi dunia hari ni menakutkan la. Kebanyakan lelaki mudah cair dengan perempuan yang muda, seksi dan gediks hingga sanggup tinggalkan isteri yang baik dan anak-anak terkontang-kanting. Bernafsu benor korang ye?Muni teringin sangat nak tahu perasaan lelaki apabila putus ngan ngan awek atau bercerai dengan bini dia. Takde rasa menyesal langsung ke? Tak terasa terkenang-kenang saat manis bersama dulu ke?

Kisah lelaki yang ditinggalkan lain la ceritanya. Walaupun ditinggalkan, zaman sekarang susah nak jumpa lelaki yang tak kahwin lagi atau tak cari yang lain selepas berpisah. Yela...perempuan bukannya masalah besar pon kan?

Sekarang ni nak tanya lelaki yang meninggalkan. Macam mana rasa korang?  Rasa dah jantan sangat ke buat camtu kat orang?

Dan korang yang tertanya-tanya kenapa Muni emosi sangat ni? Tu..perkahwinan gambar duda dan dara(ke?) yang asyik menempel akhbar dan website sampai hari ni..rimas

5 comments:

Mr.Superman said...

Waalaikumusalam,muni. :)

abg ditinggalkn.sekin terima kasih.

yua malas nak login said...

lelaki.. semua pragai mcm set**... opppssss hahahaha..

btw, B yg aku mksudkan d blog aku tu adlh d same person yg duk dlm dorm kiter :)
pity her...

arituarini said...

kawal emosi..hehe..sabar2..

penmerah said...

mcm putus cinta je? sbr dik..

Abang Long said...

Salam...bagi Abg Long, tu sumer subjektif. Bukan sumer lelaki meninggalkan tanpa apa2 sebab. Memang terdapat segelintir lelaki yg pantang melihat pompuan berdahi licin tetapi bukan sumer akan sanggup mengejar dan meninggalkan yg telah sedia ada. Mungkin juga sekadar melihat lebih2 lagi bila anak2 ada sebagai penyambung kasih.