Subhanallah Walhamdulillah Walailahaillallah Allahuakbar

The Blog Since-07/12/2010

Daisypath Anniversary tickers

23.2.11

Tak NaKal Lagi...hurmm


'Ada masalah ke?'
Ramainya yang tanya soalan ni kat aku..

Kenapa ye?
Mungkin sebab mereka perasan ngan perubahan aku...
Hari-hari aku macam dull je
..aku pon rasa macam tu..

Aku keliru dengan diri sendiri..
Macam ade je yang tak kene.
Aku takdela marah-marah...
Cuma,aku teringatkan mak kat kampung dan family aku.
Aku juga fikirkan masa depan aku.
Ya, sejak kebelakangan ni ada sedikit masalah di kampus. Tapi aku cuba memandang positif benda tu. Aku nak cuba selesaikannya dengan matang..
Mungkin aku dah tak boleh ubah sikap cemerkap atau Ganu ku ckp "bolot n bolah".
Tapi sekurang-kurangnya aku cuba.
Aku hanya memerlukan sokongan dari orang2 yang terdekat denganku.
Dan...terima kasih kepada mereka yang mengambil berat..
Terutamanya Ibu....yang selalu risaukan aku..
Hehe..kawan2..
dan...si dia...=)
AKU TETAP AKU...
SEKURANG-KURANGNYA AKU TIDAK HIPOKRIT TENTANG ITU...


@munitiara

No comments: