Subhanallah Walhamdulillah Walailahaillallah Allahuakbar

The Blog Since-07/12/2010

Daisypath Anniversary tickers

15.2.11

My ChoCoLaTe


Kerana senyummu mencuri perhatianku,
Kerana suaramu sentiasa kedengaran di telingaku,
Kerana wajahmu sentiasa di ingatanku,
Kerana tulus budimu buatku terharu,
Kerana sifat rendah dirimu buatku terpaku,
Oleh itu....
Izinkan aku mencuri perhatianmu, 
Izinkan aku menceroboh mimpi malammu,
Izinkan aku berbisik ke telingamu,
Izinkan aku menyelami dasar hatimu,
Izinkan aku menatap wajahmu,
Izinkan aku menjadi suri hatimu..
buat selamanya...


Aku merindukan saat itu
Saat kita berdua bertemu
Di mana semua nampak indah
Bagaikan tiada sebarang masalah
Semua yang sukar menjadi mudah
Sentiasa girang tanpa gundah
Walaupun hidup kita tidak seperti mereka
Kita merasakan kita semuanya lengkap bila berdua
Harus aku akuinya
Jarak dan Waktu ini agak menyeksa,
Namun...
Kerinduan adalah penyeksaan yang indah,
Ya...aku rindu padamu,
Dan pada kenangan itu,
Walaupun kata-kata itu tak terucap,
Walau perlakuan kita tidak menggambarkan,
Aku tahu bahawa....
Kita merasakannya.,


Sudah sekian lama kita menantikannya,
 Seperti mana pasangan lain juga,
Kita berharap supaya mendapat keredhaanNya,
Dan aku akan tetap menunggu
Bila kan tiba masanya,
Engkau dan aku bersatu,
Dalam ikatan yang sah di sisi Nya,
Menjadi seorang isteri kepada seorang suami..
Iaitu kamu....


1 comment:

yua said...

aku doakn yg tbaik tuk mu dan dia.. hehe... may happines olwes b yours :)