Subhanallah Walhamdulillah Walailahaillallah Allahuakbar

The Blog Since-07/12/2010

Daisypath Anniversary tickers

3.1.11

Percutian Paksa Rela!!!!!

                               

Pulau Redang, Terengganu.

Ye, yang korang semue tengok tu adalah Pulau Redang. Percutian yang menyenangkan. Itupun kalau korang ada duit banyak ataupun ada orang sponsor. Itulah yang aku idam2kan. Masalahnye aku tak cukup duit lagi la nak bercuti lelama. For information, teruskan pembacaan anda

Eksklusif: IPT mula September
Oleh Syuhada Choo Abdullah
choo@bharian.com.my
2010/12/31


  • Kalendar baru akademik dijangka dapat tarik 150,000 pelajar asing ke universiti tempatan

  • Tak beri kesan kepada lepasan SPM, STPM 


  • KUALA LUMPUR: Sesi kemasukan pelajar ke institusi pengajian tinggi (IPT) dijangka berubah daripada Julai kepada September, berikutan langkah Kementerian Pengajian Tinggi untuk memperkenalkan sistem kalendar akademik yang baru mulai tahun depan

    p/s aku nk copy Chunk si sengal je info ni tapi die mintak doposen. Cait. Ilmu pengetahuan harus disebarkan la Chunk..secara percuma..hekhek..anyway thanks.



      Wah3. Itu dia. Malas aku nak menaip balik lepas blackout td. Hehehe. Ade effect la mende ni pada aku. Orang yang perangai tidak seperti gadis ini akan mengalami kerosakan pada akal fikiran kerana terlalu lame berendam dengan keseronokan. Wahaha. Mak aku konpem punya x bagi aku bekerja. Da banyak kali cakap kat mak. Nak cakap lagi.Mak, saya nak kerja!!

    Hampa.
    Mak aku tak dengar pon. Law aku cakap da taw ape jawappannye. Huhu. Anyway sedang merancang perjalanan ke Perlis malam ni. Urmm... Harap all will be fine. InsyaALLAH. Da la duduk sorang2. Ada sape2 nak teman? hihi..

    No comments: