Subhanallah Walhamdulillah Walailahaillallah Allahuakbar

The Blog Since-07/12/2010

Daisypath Anniversary tickers

12.1.11

PenUnGgaNG MoToSiKaL yG SaKit JiWa!!


Setelah selesai makan bihun goreng sebagai lunch, aku ngan Nad bergegas mengejar bas. Huhu. Penat gila, nasibla aku naik bas ari ni..law tak mesti sampai kelas je takde mood.. Turun je dari bas, aku tengok jalan-jalan kat UiTM.  Terkejut aku apabila aku terlihat seorang pelajar hampir dilanggar oleh sebuah motor. Biadap betul si penunggang-penunggang motosikal dalam UiTM ni. Dalam UiTM ni pon nak rempit. Tengok oranglah der. Sampai aku pun takut nak melintas.


Pasni aku kene pimpin tangan Nad kalau nak melintas. Biasanye die suke jalan menunduk. Aku yang selalu tarik dia kalau nak lintas jalan. Dunia sekarang....cacamarba!!


1 comment: