Subhanallah Walhamdulillah Walailahaillallah Allahuakbar

The Blog Since-07/12/2010

Daisypath Anniversary tickers

2.1.11

Back to North Pole


MY NORTH POLE?

Dan akhirnya aku membeli tiket balik ke Perlis. Macam mane ni. Tak enjoy la duduk sane. Dahlah tukar rumah sewa. Urggh.. Malam esok aku akan meninggalkan bumi Terengganu tercinta. Apakan daya, di sanalah tempat aku menuntut ilmu. Tadi da kene tegur ngan Wana, bile nk balik.. Huhuhu.. 
Kadang2, benda yang kita tak suka adalah yang terbaik untuk kita. So, bersyukurlah. Aku bukan tak suka sangat dok Perlis. Kalau aku boleh bawak seisi keluarga tinggal kat Perlis, mungkin aku suka kot. Wahahaha... 
 
Budget nak beli motor tapi banyak hal lak kne settle. Adoyai, Miss PT, bile u nk masuk tabung I. hmmm..


Akan ketemu Nad, Wana, K,Eca, ZZ n Radzi. Havoc kan sem ini my fren ye. Hehehe. Gambar kat atas tu untuk korang dan kenangan kita ke Kuala Peghlih..hehehe

7 comments:

Kisah Mawe said...

back to centre pole.. ada ke??? hehe

munira hashim said...
This comment has been removed by the author.
munira hashim said...

centre pole?x pnh dgr la...hehehe..kat sempadan pahang-k.l kot

gabanMorka said...

haha...aku dok south pole.kat desaru nun

munira hashim said...

waa...boleh tahan Malaysia..x pyh pegi jauh2..ade south n north pole..pasni sape lak nk ckp east n west coast...hehehe

a'im said...

LAWA MOTOR TU

munira hashim said...

a'im..thanxxx...short term goal tu..long term goal nk beli kereta..agk2 ade x rezeki nuffnag cam awk ckp dalam post awk tu..y betul2 leh wat duit?hehehe