Subhanallah Walhamdulillah Walailahaillallah Allahuakbar

The Blog Since-07/12/2010

Daisypath Anniversary tickers

5.1.11

Hari-Hari TERAWAL di tempat kerja???hehehehe

SelSeMa!

Ya.dan aku telah  diserang selsema pada saat dan ketika aku turun dari bas semalam dan berlarutan sehingga hari ini. Walaupun aku telah menelan beberapa bijik

Panadol,
namun tidak berkesan. Soluble ke, ape ke, semua tak jadik. Menci aku. Ini membuatkan aku tak puas tidur semalam.
 Dahlah aku memang ade penyakit insomania.
Hari ini aku bangun lewat. Ini menyebabkan aku telah terponteng kelas buat kali ke entah berapa. Letihnye pergi kelas. 
 
 Amat berharap bahawa hari ni takde kelas.
Sekarang, sedang bertapa di dalam lab buat keje x berpaedah iaitu menconteng arang. Buat ape lagi, menulis blog laaa. Nak bukak facebook takleh. Caitt.. Terus membebel sehingga kelas En  Nizan bermula. 
 
Letihla.. Tiap- tiap hari gi kelas jalan kaki ngan Nad. Bila la nasib kitorang nak berubah. Ada x motosikal turun dari langit? Kalau bangkai motosikal tak nak lerr.. Nak la LC ke, Lagenda ke, Ego S ke, bolela aku balik cepat2 law org wat rumours takde kelas na datang balik law kelas tak cancel. Memang patot pon org nakal macam kitorang dapat nasib camni. Nakal terlebih sudaa..Rilex je balik lewat padahal orang lain da start belajar. Satu lagi time orang lain da susah payah wat intersesi tapi kitorang rilex goyang kaki kat umah. So jadual kitorang terlampau padat yang amat menyakitkan kepala orang yang melihatnya.  Sempat tak duit aku nak pergi 

Pulau Langkawi

Hehehehee..Tapi takde orang nak teman..sob3..waaa... Tapi tak mengapa..hehehe..sebab my best friend ni ajak i buat satu xtvt yang tak asing lagi iaitu


SHOPPING!!!
 
Kalaula aku buleh pujuk ko pegi Langkawi n shopping kat saneee....
Nad: Hahaha..besttt
Tapi semua tu hanya berlegar2 n dok pi mai kat kepala aku semata-mata. Banyak lagi mende nak settle. Thats all for now guys. See you in court!..hehehehe

 

No comments: