Subhanallah Walhamdulillah Walailahaillallah Allahuakbar

The Blog Since-07/12/2010

Daisypath Anniversary tickers

10.9.11

Audioshow@Pesta Tanglung

Ini mungkin entry terakhir Muni sebelum berangkat ke Perlis malam ini. Malam tadi, Muni berpeluang menghabiskan masa mengunjungi  Audioshow dan Pesta Tanglung di Pulau Warisan, Kg.Cina, di Pusat Bandar Kuala Terengganu. Meriah. Cukup meriah apabila semua kaum berkumpul di sana. Memang satu Malaysia.

Mereka cakap perempuan yang suka kereta tu gila besi..eh? Habis tu yang suka audio tu gila audio la? ek? Tak setuju! Minat je pon bukan tak boleh hidup tanpa kereta pon! Gila kentang, gila GCB,gila topup..bla..bla..bla..(merepek meraban)



Juara kereta paling menarik dan audio paling bombastik!

Kat kereta ni ada sticker angry birds yang besar punya tapi gambar dia ada kat kawan kakak. hurmmm..smart!
  
Nak jugakkkk!!


   
Pesta tanglung yang tak macam pesta sebab semua fokus kat audioshow je..haha


Siapa menyampah tutup mata!

Pulau Warisan.Gambar simpanan Muni sebab tu takde gambar tanglung.

Muka Muni yang minta pelempang..huuhu.
Sedih betul nak tinggalkan kampung. Terima kasih tempat asalku kerana mengubat kesedihan di hati ini. Buat yang tak taw kenapa Muni cakap macam ni, abaikan sahaja. Semoga pemergian Muni ke Perlis bawa seribu satu kenangan manis kerana sem ini adalah permulaan tahun akhir Muni di UiTM. InsyaALLAH.

12 comments:

Aduka said...

entry terakhir???
alaaaa..
xle komen2 lg.
+_______+

♥Aien Najwa♥ said...

alamak !! entri terakhir??..windula u punyer entry dear..=(

bdw..xnympah pon tengok ur pixc..hehe..

chaiyok2..=)

Terbelog said...

ingat blog sukakereta tadi hehe

NaRuFiQ said...

kete yang cun...

ArulchelseA said...

ooo..kalau duk lg kat k.t ni bleh jugak pegi tgok...

Aku Si Pujangga said...

keta cool..

semoga berjaya dalam pelajaran.. :)

yusuflaili said...

bilala aku dapat hias keta aku mcm tu..apa2pun semuga berjaya.

caliph shuriken said...

klau event cmni mmg meriah..

gud luck utk final sem.. gambatte ^^

cunndaa said...

muni comel......suka tgk tang lesut pipit muni tu....

dill said...

pergh! bestnye!

dill.

APAN said...

kat kuantan pun ada gak smbut pesta ni kat padang mpk tuh.tpi aku x pegi singgah pun.lalu je...xde muka malyu pun time tuh.haha...

iPai said...

eh dah fina yer eh ? terbaik !!! all the best !!

wah tak sangka muni suka tengok2 pameran yg macam ni . uhuh

p/s: lama ye muni tak pos, bz ekh .. saya pon baru je dapat jalan2 balik ni .. all the best sambung belajar ..