Subhanallah Walhamdulillah Walailahaillallah Allahuakbar

The Blog Since-07/12/2010

Daisypath Anniversary tickers

12.4.11

Nak NaMa SaYa BaLiK!!


NAMA SAYA DALAM FACEBOOK TIDAK DAPAT DITUKAR!

Sudah hampir setahun saya cuba menukar nama profile saya kepada nama asal tetapi percuma! Sia-sia saja. Tapi saya boleh tukar kepada nama lain selain nama asal saya yang satu itu. Pelik bukann??

Apa ada pada nama?

Mestilah sebagai identiti anda di muka bumi ini.

PLUS(hehehe)

Nama saya perlu disebut dengan senyuman. Anda tidak akan dapat menyebut dengan betul jika anda hanya memuncungkan mulut anda untuk menyebut nama saya. Dan anda akan nampak lebih manis jika menyebut nama saya dengan seyuman.
Cuba sebut=> Munirah

Lembut sikit. => Munirah.

Senyum sikit=> Munirah (~.^)

Manisnya bukan terletak pada nama saya, tetapi senyuman anda.

Alangkah bagus sekiranya anda semua melawat blog saya dengan senyuman dan mood yang ceria.

3 comments:

Mr.Superman said...

wau..hebatnya kucing makcik muni minum ice blended ke jus tu?haha

munira hashim said...

nak cikit ek?hihi

! syifa lovera said...

comelnyer kucing tu. hihi ^_^