Subhanallah Walhamdulillah Walailahaillallah Allahuakbar

The Blog Since-07/12/2010

Daisypath Anniversary tickers

22.4.11

2 BULAN PADA USIA 22 TAHUN

dari lubuk hati kecilku ini....

Bahagia.
Ya..aku bahagia....sangat bahagia duduk di negeri orang...bahagia macam nak melompat!!! (mata ke atas, tangan ke dada)..aku bahagia kerana hanya menghabiskan masa selama 2 bulan di negeri kelahiran sendiri pada umur 22 tahun..KORANG LAGI LAMA TAK BALIK KAMPUNG? LANTAKLAHHH...sape suruh korang tak balik..Umur 22 hanya datang sekali kot. Korang yang tak kesah tu mmg tak menghargai nikmat umur 22 tahun itu. Bagi korang yang masih muda, hargailah setiap detik umurmu. (watever muni)

Tempat jatuh lagi kan dikenang..
Mestila, kalau kau jatuh sekali dalam toilet kat sekolah pon kau ingat sampai bila-bila. Inikan pula rumah yang bukan sahaja tempat jatuh, malah tempat kau tidur bangun dan sembunyi law wat salah. Dah puas dah nyanyi lagu 'Rindu Serindu Rindunya'. 

Tolong.
Jangan nyanyikan lagu 'Balik Kampung. Please,please, please..kamu jangan nakal..Jangan meng'sayu'kan lagi suasana.bulan 7 baru balik...bulan sembilan kene kembali ke negeri orang..

Alamak..
Dah teringat kat kampung lagi. Sebelum keyboard ni basah dengan air mata, baik i chow dulu...

6 comments:

dayang said...

sama lak umo kita ea..haha..tp sy ni umo 22 tak nmpk 22..=.=

munira hashim said...

nampak umo berape?=)

fendy said...

kita sebaya rupanya,hehe.
jom balik kampung nak? :p

Afsar said...

kiter hampir sebaya..hehe..
seronok nampak mengata, kita berlari di gigi air...hehehe

munira hashim said...

fendy~jangan lafazkannya...waaa
asfar~bukan berlari ke kat header tu?hihi

アヌム ちゃん~~ said...

Salam.bw here^^ nice blog :)
Feel free to visit me @ frommetoyou~
:)