Subhanallah Walhamdulillah Walailahaillallah Allahuakbar

The Blog Since-07/12/2010

Daisypath Anniversary tickers

26.4.11

CONTEST: JOM SKODENG BLOGGER LAIN

http://red-kamikaze.blogspot.com/



(maaf..x igt dh care nk link kat pic..waaha..)

Telah di tag oleh  mamat romeo.
Ape nak cakap ni. Oteh!

Anda rasa anda seorang yang peramah ke? Atau keje anda hanya duduk stalk tapi sembunyik di balik desktop sahaje? Ape la salahnye hangpa pi tegur blogger yang hang dudok skodeng tu. Tak ade di bako nye. Dengan care cenggitu dapat menambahkan ramai kenalan dan menunjukkan betape caring nye korang. Korang caring macam Muni ke?(mata ke atas tangan ke dada)

Adakah entry ini menepati citarasa empunya contest? Mana maunye...


Contest ini berakhir malam ni. Tag kan 5 blog yang wajib korang skodeng.

Dan 5 blog yang selalu aku tertinggal selipar ialah;

Nur Solehah
Solicious
yua
uncle
moks&sons

apa tunggu lagi..jom join..oteh, saya nak pi carik balik selipar saya tu..tata

5 comments:

Umar Faruq said...

hahaha.. pi cari selipar tu cepat.. hahaha

Yua said...

yaa nanti aku join.. =)

munira hashim said...

waa..jom2..musim menjoin contest..=)

Shaherah said...

hye hye..
Assalamualaikum.. ^_^
Salam perkenalan.. Shera singgah blog ni..

Kalau free, singgah lar blog shera..
http://laluan-kehidupanku.blogspot.com/

munira hashim said...

waalaikumussalam..tq shera..InsyaAllah=)