Subhanallah Walhamdulillah Walailahaillallah Allahuakbar

The Blog Since-07/12/2010

Daisypath Anniversary tickers

19.11.11

Aku Dicium..ahhh!!

Oh asyiknya persaan ni. Walaupun dicium tanpa kerelaan dan tanpa sedar, Muni sangat eksaited. Sampai bengak bibir I dikerjakannya. Sangat bahagia apabila bibir yang bengkak dan kemerahan ini mendapat  perhatian ramai. Terasa diri ini seperti di awang-awangan.

Woi nyamuk!!!Law nak gigit boleh tak jangan gigit bahagian muka. Pedih jugakla. Susah nak cakap dan merapu dengan keadaan bibir yang cani. Hahaha. Dah macam Kilafairy bibir atas Muni ni! Orang syok tidur, dia mai buat kacau..Geram toi. Dahla pasni nak kuar ngan Candyman. Haha.

Cakap sal cium-cium ni kan, korang mesti dah lali tengok orang cium-cium kan?ekspesheli dalam filem la. Tatawla korang pernah tengok secara live atau hadapinya.Hahahaha gelak jahat. Muni ada satu soklan la nak tanya korang. Muni dengar kat lagu Grenade dari Bruno Mars cani-

"Should have known you were trouble, 
From the first kiss,
 Had Your Eyes Wide Open, 
Why Would  They Open? "

Toi ke depa cakap law pasangan kita comolot dengan mata terbuka, maknanya dia ada sembunyikan sesuatu or curang la an? Muni tataw..Cane nak taw orang tu sembunyikan sesuatu atau curang sebelum kawen law kita tak pernah cium dia? Fuhhhh..Ne la taw yang baca ni ada ilmu cium kot. Hukhuk. 

5 comments:

zacky786 said...

hahaa..~
kna praktikan dulu nie.. bru leh dpt jwbpn :P

Abg Stalker said...

byk kali kot cium mulut..hahahaha.dlm mimpi :P biar la rahsia.klu nk thu tggu pas kwin la eh.tkt lak nk jwb.yela kdg2 matsaleh ni lain dr kita.Kita kn ada adab. :)amboi nyamuk jantan tu yg ggt bibir muni.hehe

SoLy SoLicious said...

ehem2.. peeewwiittt

ayuni said...

hahhaa..nyamuk oh nyamuk..

abghani said...

nyamuk miang