Subhanallah Walhamdulillah Walailahaillallah Allahuakbar

The Blog Since-07/12/2010

Daisypath Anniversary tickers

4.12.10

DiSeMbEr'S RaiN (hujan disember..ahahaha)

Jangan pelik apabila tajuknya English but artikel aku Melayu celup-celup. This is my first try. Harap kengkawan semua boleh support my new progress. Yela kan,sapela nak check in to see my blog. Aku pun bosan dengan penulisan 'rojak' ini so aku rasa baik aku cakap Melayu la coz i looked stupid when i speak English..ekekeke.

Kenapa DiSeMbEr'S RaiN?

Sebabnya aku sedang membuat post ini ketika hari sedang hujan di bulan Disember.4 Disember 2010 p.s aku memang suke tulis tarikh sebab cikgu Math aku dulu suka cubit aku sebab lupa letak tarikh. Sekarang dah jadi amalan. Terima kasih Cikgu Rohana. cakap sal Cikgu ni,aku ada banyak cerita tentang cikgu-cikgu yang pernah muncul dalam hidup aku daripada yang paling lawak hinggalah yang boleh buat aku menangis. Tapi aku taknak cerita dulu. So check it out my profile(b.i lagi)huhuhu. Aku ini agak pelik sikit (padahal cemerkap /kalut) . Buktinya, sebelum menulis, aku baru saja tersadung kaki menyebabkan aku rebah tersembam. Hampir tiap-tiap hari ade je perkara yang lawak bagi korang terjadi pada aku. Btw,dats all from me. Jumpa korg balik japgi =)

No comments: