Subhanallah Walhamdulillah Walailahaillallah Allahuakbar

The Blog Since-07/12/2010

Daisypath Anniversary tickers

7.12.10

AkU & KeNaKaLaNKu Part1

 Setiap insan punya cerita sendiri mengenai dirinya yang sukar dilupakan. Aku pon camgtu tetapi terlampau banyak kenangan lucu yang terjadi kepadaku secara tidak sengaja. Sesungguhnya aku rasa tak terjadi kat korang..huhu

aKu & Cikgu Math

Math? Subjek yang paling aku x suke. walaupun iu bukan subjek yang aku paling lemah tetapi aku x suka sesuatu yang rumit dan kompleks, sesuatu yang teratur. Ye...sesuatu yang teratur amatlah bertentangan dengan prinsip nakalku..hehehe...apa xnye, sedari aku darjah 1 hinggalah tingkatan 5, aku selalu didenda oleh cikgu math ku...huhuhu..sx macam perempuan dah perangai aku ni...=)...aku kaki ponteng...tapi aku x suka terkenal kerana tabiat aku...nasibla aku ni pendiam  x suka kecoh2 law wat perkara yaang boleh bawak aib kpdku n bawak aku ke bilik disiplin..huhuhu..mungkin biase bagi korang....budak nakal biasanya sekali ngan perangai DEGIL. Betul laa..aku degil...sebab tu la aku dah 3x tukar sekolah...next time aku akan post kan kat korang sebab ape aku begitu tegar..huhuhu

~~~lalalala~~~

No comments: