Subhanallah Walhamdulillah Walailahaillallah Allahuakbar

The Blog Since-07/12/2010

Daisypath Anniversary tickers

12.12.10

DeMaM!!

Sudah lame agaknya aku x demam...sekali dia mai, fulamakk....pedih batang idung aku,,tingtong kurasakan....letihla weii...telinga aku berdengung seperti seekor lalat menghuninya...dan akhirnya si nakal telah diserang demam....hmm..aku x suka makan ubat...x suka x suka x sukaaaaa...nampaknya terpaksa jugakla aku telan panadol yang menjadi musuhku zaman berzaman...aku sebenarnya mahu badan aku bebas dari bahan kimia...caittt...abis tu yang kau makan hari-hari tu xde bahan kimia ke cik muni???tapi panadol adalah bahan kimia termampat..(walaupun aku tak belajar bio, hentam saje la law dah x suke tu)..

SESUNGGUHNYA, PENYAKIT ITU PENGHAPUS DOSA.

Sesungguhnya aku menerima jika itu ketetapan dariNYA..huhu...ade a few more weeks to 2011...bila agaknye aku boleh sembuh yek. Aku kne rush untuk settle kn banyak perkara yang tertangguh sebelum tibanya tahun baru...gotta makan itu panadol now...see ya=)

No comments: