Subhanallah Walhamdulillah Walailahaillallah Allahuakbar

The Blog Since-07/12/2010

Daisypath Anniversary tickers

2.8.12

Eksekutif Pengangguran!

Assalamualaikum..
Walaupun sudah kelewatan, ingin Muni ucapkan~Ahlan Wasahlan Ya Ramadhan...hehe
Wahh.. Muni amat merindui kalian semua. Sudah hampir 2 bulan selepas Muni update blog kali terakhir iaitu pada bulan Jun. Rindu berblogging seperti dulu apakan daya masa dan minat yang tidak mencukupi lagi..err..

Apa khabar sahabat blogger? Terlampau banyak perubahan yang berlaku kepada kamu sewaktu kesunyian Muni. Namun ada jugak yang lemau macam Muni. Hehe.

Btw, Muni dah selamat menghabeskan latihan praktikal pada 22 Jun yang lalu. Dah lama sangat dahhh.. Haha. Macam-macam yang berlaku sepanjang latihan paktikal itu berjalan. Banyak jugak yang Muni belajar secara fizikal mahupun mental. jadi pesakit mental pon ada. Nasibla iman masih lagi di dada. Sangat memenatkan sampai malas nak cerita.

Seperti kisah  perhubungan saya yang meletihkan, malas nak ingat dan malas nak cite sebab menyedihkan semuanya. 

N now i am goin to.....

WORKKK!!!


Guess what? I am an active job seeker rite now! Walaupun ada interview even waktu Muni praktikal yang lalu namun Muni terpaksa lepaskan kerana Muni plan nak keja pas raya. Huhu. Jadi Muni kena wat schedule untuk pergi interview yang mana dahulu. Cakap macam banyak dapat jeeee..heheheeee...takla, Muni kan suka tambahkan perencah dalam masakan. Tak sampai sepuluh pon..haha..




Adakah Muni berjaya dalam semua interview tersebut? Doakan yang terbaik buat Muni.
Soalan Kedua, Adakah Muni berjaya mengubah destini anak bangsa, oopss silap, adakah Muni berjaya mengubah atitude Muni yang ntah apa-apa ini? Sama-sama kita saksikan. Oyeahhss. Hihihi



Muni akan update lagi dalam masa terdekat. Make sure bagi feedback taw. Hahahaha...

Wasalam.

(SEMUA GAMBAR DI ATAS ADALAH HASIL BELAS EHSAN PAKCIK GUGEL...HUK3)