Subhanallah Walhamdulillah Walailahaillallah Allahuakbar

The Blog Since-07/12/2010

Daisypath Anniversary tickers

24.8.12

Bagaimana nak vs MALAS?ini soalan laa...

Assalamualaikum w.b.t..

lalala~~~Selamat Hari Raya, Hari untuk orang lain bersuka ria~~~'

Hai, marah nampak cik Muni kite ni...pheww..hahhaa...adakah kedatangan bulan?Tadak2...mana ada. Muni sihat fizikalnya cuma mental berserabut sikit pikir sal pekerjaan. Betul ke pikir sal keje jee? Betul3..salah. Muni ada gak pikir sal attitude Muni ni. Kenapa lahhhh pemalasssss sangat.

Are u serious sakit malas u itu sangat serious? kekekeke

Pengakuan yang amat sadis dan tragis. Opkos la rase kemalasan bertambah berganda2 menjadi tsunami yang meresahkan diri sendiri bila sudah menamatkan pelajaran. Taknak sambung blajar dah ke Muni? 

Malasss.... Tipu law cakap tak teringin nak sambung...teringin babe, sape cakap tak???Tapi nak kena cari wet untuk sara diri sendiri. Malas dah nak memintak kat PTPTN dan menyusahkan pihak2 y lain. Ingat saya tak ingin berdikari ke walau saya ada penyakit MALAS??!! hambik koo!!

Patutla ko tak kawen-kawen lagi..Ape korang cakap? Hang cakap biaq ceqmat sikit nah?!! Awat? Hang dah tak percaya pada jodoh kaa???

Jodoh tak datang law tak dicari. Carikk??

Malas. Malas. Malas. Tu je yang ko taw jawab, Muni.

Kepada sesiapa yang mahu berleter memberi nasihat ataupun tips2 untuk menghindari penyakit malas ini, sila komen kat bawah. Anonymous dibenarkan untuk berleter memberikan cadangan yang berkaitan sahaja.

Segala sindiran adalah tidak diterima sindirla, aku nak tengok sape punya sindiran yang boleh meletupkan benteng kesabaranku...tapi aku malas laa nak marah2...aku kan pemalasssss.

1 comment:

yusuflaili(Goku) said...

kalau dah jadi malas susah nak diubat atau mungkin tiada ubatnya..kalau nak elak dari malas adalah tipnya iaitu menyebukkan diri..